Seniorenontmoeting

Buiten was het de eerste lentedag van het jaar. Toch stond er een winterse activiteit op de agenda van de Seniorenontmoeting. De temperatuur buiten raakte de 17 graden, maar we hebben met elkaar ontzettend genoten van het stamppottenbuffet. Ook deze keer weer geheel verzorgd door Slagerij Markus uit Gouderak. De stamppot zuurkool, stamppot boerenkool vonden gretig aftrek, maar toch was de stamppot rode kool mét hachee het meest favoriet!
Ook werd er heerlijk gesmikkeld van de eigen gemaakte gehaktballen en worst.
Gelukkig had iedereen nog een gaatje overgehouden om ook nog lekker te genieten van het toetje. Een vlaflip klaargemaakt door onze koffiedames, Trudi, Klaske en Anja.
In maart is er geen bijeenkomst, maar op 1 april zullen we gezamenlijk Pasen vieren.
We starten om 14:15 uur en hebben inmiddels de liturgie voor de Paasviering helemaal rond. Na de viering zullen we weer, zoals gebruikelijk, afsluiten met een hapje en een drankje. Wees welkom!
Alle Seniorenontmoetingen vinden plaats in De Stee, tenzij anders vermeld, aan de Boerderijlaan en starten om 14:15 uur en duren tot ongeveer 16:00 uur. Voor alle bijeenkomsten geldt: Wilt u worden opgehaald en na afloop weer worden thuisgebracht?
Dat kan altijd, neemt u dan contact op met Ineke Bos 06-46591419 of Jolanda Koppenaal 06-46524780 (graag na 18:00 uur) of met één van onze diakenen.
Team Seniorenontmoeting
Er zijn nog geen reacties op dit bericht
Add Comment
Gepubliceerd op 02-03-2026